Aandacht voor Commercie

Hoe verkoop je nu jouw product of dienst?

Met fantastische producten en geweldige dienstverlening alleen red je het niet. Het verkopen van jezelf of je producten of diensten is een vak apart.

Weet je niet waar te beginnen OF Wil je de commerciële slagkracht van je bedrijf vergroten?

Omdat ieder bedrijf anders is, is er geen universele oplossing. Daarom maken we voor jouw bedrijf een plan op maat om je doelstellingen te gaan realiseren en zo goed mogelijk onder de Aandacht te komen van je doelgroep.

Hoe nu verder? 

 We snappen heel goed dat het "gewone" werk ook doorgaat. en dat sommige zaken nu eenmaal meer tijd en energie kosten. In de drukte van alledag is is tijd juist wat er niet beschikbaar is. Daarom maken we vooraf een plan dat past bij je organisatie en de beschikbare tijd en capaciteit. Zo bepaal je zelf hoe snel (of hoe langzaam) het gaat. Het aller belangrijkst is dat we je begeleiden op de manier die past binnen de organisatie.

 

Ook nieuwsgierig geworden hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen?

Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking.

Aandacht voor Commercie in 4 stappen

de eerste stap naar verbetering

Inventariseren

We beginnen met het vaststellen van de doelen en succesfactoren : Wat wil je bereiken?

de twedee stap naar verbetering

Organiseren

Met het plan " Aandacht voor Commercie" maken we inzichtelijk hoe we de gestelde doelen gaan bereiken en in welke en/of hoeveel fases het plan wordt opgeknipt.
de derde stap naar verbetering

Implementeren

Als het plan is goedgekeurd gaan we aan de slag om stap voor stap de acties uit te voeren.
de vierde stap naar verbetering

Evalueren & Evolueren

Als het 1e plan eenmaal in gebruik is controleren we de effecten. Aansluitend gaan van start met het implementeren van de volgende fase. Net zo lang tot dat alle afgesproken acties en aanpassingen zijn doorgevoerd en de doelen behaald.

Aandacht voor Commercie

in 4 stappen

de eerste stap naar verbetering

Inventariseren

We beginnen met het vaststellen van de doelen en succesfactoren : Wat wil je bereiken?

de twedee stap naar verbetering

Organiseren

Met het plan " Aandacht voor Commercie" maken we inzichtelijk hoe we de gestelde doelen gaan bereiken en in welke en/of hoeveel fases het plan wordt opgeknipt.
de derde stap naar verbetering

Implementeren

Als het plan is goedgekeurd gaan we aan de slag om stap voor stap de acties uit te voeren.
de vierde stap naar verbetering

Evalueren & Evolueren

Als het 1e plan eenmaal in gebruik is controleren we de effecten. Aansluitend gaan van start met het implementeren van de volgende fase. Net zo lang tot dat alle afgesproken acties en aanpassingen zijn doorgevoerd en de doelen behaald.

Meer weten ?

Geen Gezeur Garantie 

Wil je graag profiteren van de voordelen maar zie je toch nog reden om te twijfelen?

Met onze "geen gezeur garantie"  loop je geen onnodige risico's  en weet je zeker dat:

  • Kosten vooraf helder zijn.
  • Lopende bedrijfsprocessen niet in gevaar komen.
  • De belasting op de organisatie en medewerkers zoveel mogelijk wordt beperkt.
  • Deelprojecten mogelijk ook zijn.
  • Communicatie open, direct en helder is.
Filosofie van Aandacht

“The secret to success is to do the common things uncommonly well.”

- John D. Rockefeller -
Amerikaans Zakeman & Filantroop