alle swat je wil weten over AvA

FAQ

Wat zou je willen weten?

Meest gestelde vragen


Vragen over Aandacht

Wat is Ambassadeurs van Aandacht

Ambassadeurs van Aandacht is gespecialiseerd in advies en begeleiding bij Service Design , Relatiemarketing, commerciële strategieën en CRM

Wat is relatiemarketing

Relatiemarketing is een onderdeel van marketing gespecialiseerd in het opbouwen en onderhouden van langdurige, waardevolle relaties in plaats van alleen op directe verkoop/inkoop. Door persoonlijke aandacht, maatwerk en vertrouwen als basis te nemen creëren we een diepere band met relaties, wat leidt tot duurzame groei en succes op de lange termijn.

Voor wie is Ambassadeurs van Aandacht

Ambassadeurs van Aandacht is er voor organisaties in de zakelijke markt (B2B) die meerwaarde willen halen uit hun relatienetwerk en/of hun commerciële slagkracht willen verhogen.

Wat kan Ambassadeurs van Aandacht voor mij betekenen

Bij Ambassadeurs van Aandacht helpen we je om meer waarde uit je relatienetwerk te halen. Je klanten, medewerkers , leveranciers, etc het zijn allemaal mensen. Door hen oprechte aandacht te geven en hen centraal te zetten binnen de organisatie, kan iedereen profiteren van de voordelen. Maar aandacht geven is geen trucje of sausje dat ergens overheen doet. Het is dus zaak om dit op de juiste manier aan te pakken.

Aandacht geven. Is dat niet heel duur?

Nee, Aandacht geven is investeren in de toekomst van je relatienetwerk en je organisatie. Kijk naast de investering vooral ook wat het oplevert op de korte en de lange termijn. Denk ook eens aan de kostenbesparingen voor acquisitie, marketing, HR en herstelwerkzaamheden en vergoedingen.

Waarom Aandacht geven? ik heb nu al te veel werk..

Relatiebeheer en meerwaarde creëren gaat niet over het werk van vandaag, maar over het werk van morgen en volgend jaar en over 5 jaar. Zie het als het planten van een zaadje. Je moet nu zaaien om over een tijd de vruchten te kunnen plukken. Dat het nu druk is geeft ruimte om te zaaien zodat het druk blijft als anderen het rustig hebben.

Wat is de "Geen Gezeur Garantie"

Omdat we geloven in positiviteit en duidelijkheid, maken we vooraf heldere afspraken over werkzaamheden, kosten en planning . Zo weet je zeker dat er geen onverwachte zaken of vervelende discussies zijn over kleine lettertjes. We houden het simpel en overzichtelijk.

Ik heb al een klantenservice geef ik dan de juiste Aandacht?

Het hebben van een klantenservice is een mooi begin, maar is deze klantenservice ook echt voor het verlenen van service aan klanten? Bij veel organisaties zijn er zoveel regels, procedures en gestandaardiseerde systemen dat echte service niet mogelijk is als het maar even buiten de standaard valt. Echte service gaat over persoonlijke aandacht en iemand echt verder helpen, ook als het niet in een standaard oplossing of antwoord past.

Staat je vraag er niet bij? stel hem hier