wat je altijd al wilde weten

FAQ

Wat zou je willen weten?

Meest gestelde vragen


Vragen over Aandacht

Wat doet Ambassadeurs van Aandacht

Ambassadeurs van Aandacht helpt organisaties om meer meerwaarde te halen uit hun relatienetwerk door advies en begeleiding bij klantgericht(er) werken, het uitbreiden en versterken van het relatienetwerk en het optimaliseren van de commerciële strategieën. Het hart van relatiebeheer is altijd een CRM systeem. Hoewel het principe simpel is gaat de implementatie vaak fout. Wij helpen om dit goed te doen.

Wat is Service Design

Service design is het strategisch ontwerpen van diensten/dienstverlening met als doel een optimale gebruikerservaring en efficiënte interne processen, waarbij de behoeftes en belangen van de betrokkenen, (zowel klanten als medewerker) centraal staan..

Wat is Relatiemarketing

Relatiemarketing is een onderdeel van marketing gespecialiseerd in het opbouwen en onderhouden van langdurige, waardevolle zakelijke relaties in plaats van alleen gericht op directe verkoop. Door oprechte persoonlijke aandacht, maatwerk en vertrouwen als basis te nemen creëren we een sterkere band met relaties, wat leidt tot duurzame groei en succes op de lange termijn.

Voor wie is Ambassadeurs van Aandacht

Ambassadeurs van Aandacht richt zich exclusief op organisaties in de zakelijke markt (B2B) die meerwaarde willen halen uit hun relatienetwerk van klanten, medewerker & leveranciers en dus hun slagkracht willen vergroten.

Wat kan Ambassadeurs van Aandacht voor mij betekenen

Meer omzet, minder kosten en een verhoogd werkplezier. Dat zijn de doelen van Ambassadeurs van aandacht. Dit doen we doorbouw organisatie (nog) meer mens gericht te maken en echte ambassadeurs te maken van je relaties.

Aandacht geven. Is dat niet heel duur?

Aandacht geven is geen kostenpost maar een investering in je netwerk en dus je organisatie. Tegenover kosten staan opbrengsten door meer omzet, minder kosten en meer werkplezier.
Kijk eens wat het oplevert als een ambassadeu , 1 extra klant oplevert of als een werknemer niet /minder lang ziek thuis blijft of als je efficiënter kan werken doordat mensen elkaar beter kennen en vertrouwen.
Kijk dus verder dan alleen kosten, want het is ROI waar het voordeel zit.

Waarom Aandacht geven? Ik heb het veel te druk...

Relatiebeheer en meerwaarde creëren gaat niet over het werk van vandaag, maar over het werk van morgen, volgende maand of over een paar jaar. Zie het als het planten van een zaadje. Je moet nu zaaien en zorgen om later de vruchten te kunnen plukken. Dat het nu druk is geeft ruimte om te zaaien zodat het bij jouw druk blijft als anderen het rustig hebben.

Ik heb een afdeling klantenservice dus ik geef al de juiste Aandacht, toch?

Het hebben van een klantenservice is zeker een mooi begin en iets wat veel klanten verwachten, maar echte aandacht gaat verder dan alleen een afdeling. Echte service gaat over persoonlijke aandacht en iemand echt verder helpen, ook als het niet in een standaard oplossing of antwoord past.

Wat maakt Ambassadeurs van Aandacht uniek

Wij geloven dat mensen de basis zijn van iedere organisatie en dat Aandacht de sleutel is tot succes. Alles wat we doen, doen we met aandacht voor aandacht om de organisatie van binnenuit te versterken. Geen trucjes maar oprechte Aandacht voor de mensen waarmee we werken ongeacht of dit nu klanten, medewerkers, leverancier of anderen zijn.

Wat is het diensten pakket van Ambassadeurs van Aandacht

Succesvol ondernemen begint met klantgericht werken. Met onze service design methode helpen we je om klantgerichtheid als onderdeel van bedrijfsprocessen te maken. Daarna is het zaak de band met je relaties te versterken en eventueel je netwerk uit te bouwen. Tot slot gaan we rond je product of dienst een optimale verkoopstrategie bouwen, zodat het perfect aansluit bij je klanten. Om alles beheersbaar en schaalbaar te houden adviseren we je over het optimaal gebruik van een CRM systeem.

Staat je vraag er niet bij? Stel hem hier