Relatiemarketing

Waarde in verbinding : Mensen doen zaken met mensen

Wat is relatiemarketing?

In de tegenwoordige tijd met AI en geautomatiseerde systemen voelt écht contact soms als een zeldzame luxe. Relatiemarketing doorbreekt die digitale afstand en legt de basis voor langdurige, groeiende banden. Het is een strategie die zich richt op het opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties op lange termijn, in plaats van éénmalige transacties . Met oprechte Aandacht en slimme (CRM-)tools, gerichte acties & campagnes creëren we Ambassadeurs, duurzame groei en meer werkplezier!

Onze Aanpak

We onderscheiden 2 vormen van Aandacht : Incidentele Aandacht & Structurele Aandacht. Het eerste gaat om bijzondere maar incidentele gebeurtenissen ( trouwerij, overlijden, jubileum etc)  bij je relatie waar je vooraf een draaiboek en mogelijkheden voor organiseert. Structurele Aandacht gaat om campagnes en vaste ijkmomenten waar je aandacht aan wil besteden ( verjaardag, kerst, het nieuwe .... seizoen etc).

In beide gevallen hanteren we onderstaande aanpak:

  1. Begrijpen
    Inzichten en informatie verzamelen over de huidige contactmomenten en bestaande strategie van aandacht.
  2. Kaderen
    Op basis van de verkregen inzichten definiëren we de kern succes- en verbeterpunten
  3. Bedenken
    Genereren van ideeën, invalshoeken en oplossingsrichtingen om zowel incidentele en structurele aandacht te geven 
  4. Maken
    Ideeën omzetten in concrete stappen, acties en campagnes.
  5. Uitvoeren
    Gekozen stappen, acties en campagnes agenderen en uitvoeren.
  6. Bekijken
    Monitoren en eventueel aanpassingen doorvoeren
Doelgroep Ambassadeurs

Voor wie?

Wij werken exclusief voor B2B organisaties die willen groeien meer waarde willen halen uit hun (potentieel) relatienetwerk

Dus voor iedereen die een zakelijk netwerk heeft maar: 

  • Relaties wil versterken
  • Wil profiteren van van de voordelen van Ambassadeurs
  • Zijn relatienetwerk wil uitbreiden
  • De echte waarde van het netwerk wil weten.

Attentie en oprechte aandacht voor zowel structurele als incidentele momenten met een onverwachte twist

Te druk? 

 We snappen heel goed dat het "gewone" werk ook doorgaat en dat sommige zaken nu eenmaal meer tijd en energie kosten. In de drukte van alledag is beschikbare tijd juist de bottleneck. Daarom bespreken we vooraf wat past bij je organisatie en welke tijd en capaciteit er beschikbaar is. Zo bepaal je zelf welke werkzaamheden er wanneer en hoe uitgevoerd worden.

Wil je alles zelf coördineren of juist meer uit handen geven? Geen probleem, laten we samen de ideale oplossing maken.

Meer weten ?

Filosofie van Aandacht

“The secret to success is to do the common things uncommonly well.”

- John D. Rockefeller -
Amerikaans Zakeman & Filantroop