Strategisch relatiebeheer

Wil je structureel meer waarde uit je relaties halen?

Contact opnemen


Goede relaties opbouwen gaat niet van zelf. Wil je echt de meerwaarde halen uit je relaties dan zal je hierin moeten investeren. Strategisch relatiebeheer /relatiemarketing is erop gericht om je relaties centraal te zetten in je organisatie en een goede band met hen te creëren en te behouden. Dit geldt niet alleen voor je klanten, maar ook voor je medewerkers en leveranciers.  


Het doel is om Ambassadeurs te maken van je relaties. dat gaat niet zo maar. Als je echte ambassadeurs wilt creëren zal je organisatie daar op ingericht moeten worden en is een gestructureerde aanpak essentieel.

sfeer

Hoe nu verder?

Relatiebeheer draait om mensen en mensen floreren van Aandacht.

Maar hoe maak je dit nu echt een structureel onderdeel van je organisatie?

Met ons maatwerk "Plan van Aandacht"  loodsen we je in 4 stappen door het proces.

Stap voor stap nemen we je mee en bekijken we hoe de organisatie meer waarde kan halen uit het netwerk.. Geen dikke handboeken of ingewikkelde systemen met oneindig veel engelse termen, maar gewoon pragmatisch, logisch en simpel.

de eerste stap naar verbetering

Inventariseren

Vaststellen wat de doelen en wensen zijn. Daarnaast kijken we ook naar de huidige activiteiten en manieren van communicatie en relatiebeheer.

de twedee stap naar verbetering

Organiseren

Hier vertalen we de gevonden kansen in concrete plannen om praktisch verder te kunnen.

de derde stap naar verbetering

Implementeren

Deze stap is de feitelijke invoering van de plannen en training van de medewerkers.
de vierde stap naar verbetering

Evalueren, Coachen & Groeien

Als alles draait zoals bedacht is het tijd te evalueren, bij te sturen , medewerkers verder te trainen en kijken naar de vervolgstappen voor eventuele verdere verbetering.

Geen Gezeur Garantie 

Wil je graag profiteren van de voordelen maar zie je toch nog reden om te twijfelen?

Met onze "geen gezeur garantie"  loop je geen onnodige risico's  en weet je zeker dat:

  • Kosten vooraf helder zijn.
  • Lopende bedrijfsprocessen niet in gevaar komen.
  • De belasting op de organisatie en medewerkers zoveel mogelijk wordt beperkt.
  • Deelprojecten mogelijk ook zijn.
  • Communicatie open, direct en helder is.