Ambassadeurs van aandacht

Training & Coaching

Een strategie is alleen waardevol als het door de organisatie wordt opgepakt en uitgevoerd. Je medewerkers spelen hierin dus een cruciale rol. Zij zijn immers degene die contact hebben met je klanten, je leveranciers en hun collega's. Met de theorie van Robert Cialdini als basis, trainen we de medewerkers in het geven van de juiste Aandacht.

Hoe nu verder met een Training? 

De principes van Robert Cialdini vormen een krachtig fundament voor het trainen en coachen van medewerkers in het onderhouden van zakelijke relaties. Onze training is zorgvuldig ontworpen om je de psychologie achter klantgedrag te laten begrijpen en toepassen. Door gebruik te maken van bewezen gedragswetenschappelijke inzichten, zoals wederkerigheid, consistentie, sociale bewijskracht, sympathie, autoriteit en schaarste, leren medewerkers hoe ze effectief kunnen communiceren en de juiste aandacht kunnen geven aan relaties. Deze principes helpen medewerkers strategisch te werken aan vertrouwen en engagement met klanten, partners en stakeholders.


Wil je de relaties met jouw klanten versterken en kansen optimaal benutten? Ontdek hoe gerichte aandacht, klantgericht denken en effectief relatiemanagement je organisatie naar een hoger niveau tillen!

Schrijf je in voor onze training,  "Relatiemanagement en Klantgerichtheid" en leer meer over:

  • Het echte belang van relaties.
  • De meerwaarde van Aandacht: Hoe bouw je vertrouwen en loyaliteit op?
  • De 3 kernprincipes voor succes.
  • Wat klanten écht belangrijk vinden en hoe je daar perfect op inspeelt.
  • Hoe je oprechte aandacht geeft. 
  • Risico's vermijden: Leer escalaties voor te zijn en fouten te herstellen.
  • Kansen benutten: Ontdek hoe je klantloyaliteit vergroot en relaties versterkt.

Met praktijkgerichte oefeningen, rollenspellen en persoonlijke actieplannen ga je naar huis met concrete handvatten die je direct kunt toepassen. Maak van iedere relatie een ambassadeur en laat je organisatie groeien.


Schrijf je vandaag in en verbeter je vaardigheden in klantgerichtheid en relatiemanagement!

Hoe nu verder met Coaching? 

Het opzetten van een "Strategie van Aandacht" en het trainen van de medewerkers zijn belangrijke stappen in het verbeteren van de relaties en het creëren van Ambassadeurs. Maar om ook op lange termijn te profiteren van de voordelen en om te voorkomen dat de alles toch weer wegzakt en iedereen na een jaar weer terug bij af is, is het belangrijk om actief bezig te blijven met het geven van Aandacht.


Naast een periodieke evaluatie van de strategie van Aandacht is het belangrijk de medewerkers betrokken, gemotiveerd en actief te houden. Op afgesproken momenten evalueren we met het team over de stand van zaken, de groei kansen en verbeterpunten.

Daarnaast is het mogelijk om op individuele basis medewerkers te coachen.

Filosofie van Aandacht

"We all need people who will give us feedback. That's how we improve."

- Bill Gates- 
Amerikaans ondernemer en filantroop

Filosofie van Aandacht

"We all need people who will give us feedback. That's how we improve."

- Bill Gates- 
Amerikaans ondernemer en filantroop